Search
Close this search box.

کیبورد و موس لاجیتک COMBO MK 270

کیبورد و موس لاجیتک COMBO MK270 اسپیرو

1.830.000 تومان

انتخاب رنگ:
گیاهان با کیفیت برتر
کاشت خود آبیاری
ارسال رایگان محصولات

توضیحات تکمیلی

وزن 580 گرم
ابعاد 441 × 149 × 18 میلی‌متر
برند

لاجیتک

نوع رابط

بی سیم دوگانه

نورپس زمینه

منبع تغذیه

2عدد باطری, سایزAAA

درگاه اتصال

USB, دانگل

حروف فارسی

✔️

صفحه کلید اعداد

✔️

نورپردازی

کلید روشن خاموش

✔️

حسگر موس

OPTICAL

حداکثر دقت موس

1000, DPI

رنگ

گارانتی

اسپیرو

توضیحات محصول

معرفی کیبورد و موس لاجیتک COMBO MK 270

کیبورد و موس Logitech Combo MK270 یک مجموعه بی‌سیم است که شامل یک کیبورد و یک موس است. این مجموعه دارای ویژگی‌ها و کارایی‌های زیر است:

کیبورد لاجیتک MK270:

  • طراحی کامپکت: کیبورد MK270 دارای طراحی کامپکت است که صرفه‌جویی در فضای میز کار را ممکن می‌کند. بااین‌حال، همچنان دارای تمامی کلیدهای استاندارد یک کیبورد معمولی است.
  • اتصال بی‌سیم: کیبورد MK270 از طریق فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز به رایانه متصل می‌شود. این اتصال بی‌سیم قدرت و پایداری خوبی را فراهم می‌کند و برد ارتباطی تا ۱۰ متر را پشتیبانی می‌کند.
  • عمر باتری بالا: با استفاده از باتری‌های قابل‌تعویض، کیبورد MK270 عمر باتری بالایی دارد. این به معنای استفاده طولانی‌مدت از کیبورد بدون نیاز به تغییر باتری می‌باشد.
  • کلیدهای میانبر: کیبورد MK270 دارای کلیدهای میانبری است که به شما امکان دسترسی سریع به عملکردهای مختلف مانند کنترل صدا، پخش و توقف موسیقی و مرور صفحات وب را می‌دهد.

موس لاجیتک MK270:

  • اتصال بی‌سیم: موس MK270 نیز از طریق فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز به رایانه متصل می‌شود. این اتصال بی‌سیم دارای پایداری بالا و برد تا ۱۰ متر است.
  • حسگر اپتیکال: موس MK270 دارای حسگر اپتیکال بادقت بالا است که به شما حرکت دقیق و صاف را فراهم می‌کند.
  • طراحی ارگونومیک: موس MK270 با طراحی ارگونومیک برای راحتی در دست طراحی شده است و به شما اجازه می‌دهد به‌صورت طولانی‌مدت و بدون استرس از آن استفاده کنید.
  •  عمر باتری بالا: موس MK270 نیز با استفاده از باتری‌های قابل‌تعویض، عمر باتری بالایی دارد که امکان استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کند.

کیبورد و موس Logitech Combo MK270 با اتصال بی‌سیم خود، کاربران را از محدودیت کابل‌های بین دستگاه و رایانه آزاد می‌کند. عمر باتری بالا، و کلیدهای میانبر مفید، طراحی کامپکت و ارگونومیک این مجموعه، از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شوند.
بااین‌حال، به‌عنوان یک مجموعه ورودی پایه، قابلیت‌های پیشرفته‌تری که برای کارهای حرفه‌ای یا بازی‌های رایانه‌ای موردنیاز است را ندارد. اگر نیازهای شما بیشتر به سمت استفاده حرفه‌ای یا بازی‌های رایانه‌ای پیشرفته است، ممکن است بهتر باشد به مجموعه‌های دیگری با ویژگی‌های قدرتمندتر نظیر کیبوردها با نور پس‌زمینه یا موس‌های با DPI قابل‌تنظیم رویه برسید.

آیا می‌توانم کیبورد و موس Logitech Combo MK270 را با لپتاپم استفاده کنم؟

بله، می‌توانید کیبورد و موس Logitech Combo MK270 را با لپ‌تاپ خود استفاده کنید. این مجموعه بی‌سیم از طریق یک دریافت‌کننده USB به لپ‌تاپ شما متصل می‌شود. این دریافت‌کننده USB در پورت USB لپ‌تاپ قرار می‌گیرد و به‌صورت Plug-and-Play کار می‌کند، به این معنی که نیازی به نصب درایورهای جداگانه ندارید. بعد از اتصال دریافت‌کننده USB، کیبورد و موس بی‌سیم MK270 به طور خودکار با لپ‌تاپ شما همگام می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که لپ‌تاپ شما باید دارای یک پورت USB باشد تا بتوانید از این مجموعه بی‌سیم استفاده کنید. همچنین، مطمئن شوید که سیستم‌عامل لپ‌تاپ شما سازگاری لازم را با این مجموعه بی‌سیم دارد. اغلب کیبورد و موس‌های بی‌سیم Logitech با سیستم‌عامل‌های رایج مانند Windows و macOS سازگار هستند، اما بهتر است قبل از خرید، سازگاری با سیستم‌عامل لپ‌تاپ خود را بررسی کنید.

کارایی و ویژگی‌های دیگر کیبورد و موس لاجیتک COMBO MK 270

کیبورد لاجیتک COMBO MK 270:

  • طراحی کامپکت: کیبورد MK270 دارای طراحی کوچک و کامپکت است که صرفه‌جویی در فضای میز کار را ممکن می‌کند.
  • اتصال بی‌سیم: با استفاده از فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز، کیبورد MK270 به رایانه متصل می‌شود. این اتصال بی‌سیم پایداری بالا و برد تا ۱۰ متر را فراهم می‌کند.
  • عمر باتری بالا: با استفاده از باتری‌های قابل‌تعویض، کیبورد MK270 عمر باتری بالایی دارد که نیاز به تغییر باتری را کاهش می‌دهد.
  • کلیدهای میانبر: کیبورد MK270 دارای کلیدهای میانبر مفیدی است که به شما امکان دسترسی سریع به عملکردهای مختلف مانند کنترل صدا، پخش و توقف موسیقی و مرور صفحات وب را می‌دهد.

موس لاجیتک COMBO MK 270:

  • اتصال بی‌سیم: موس MK270 نیز از طریق فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز به رایانه متصل می‌شود. این اتصال بی‌سیم پایداری بالا و برد تا ۱۰ متر را فراهم می‌کند.
  • حسگر اپتیکال: موس MK270 دارای حسگر اپتیکال بادقت بالا است که به شما حرکت دقیق و صاف را فراهم می‌کند.
  • طراحی ارگونومیک: موس MK270 با طراحی ارگونومیک برای راحتی در دست طراحی شده است و به شما اجازه می‌دهد به‌صورت طولانی‌مدت و بدون استرس از آن استفاده کنید.
  • عمر باتری بالا: موس MK270 با استفاده از باتری‌های قابل‌تعویض، عمر باتری بالایی دارد که امکان استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کند.

کیبورد و موس Logitech Combo MK270 با کارایی و ویژگی‌های بالا، به شما امکان استفاده راحت و بی‌دردسر از ورودی‌های خود را می‌دهد. اتصال بی‌سیم، عمر باتری بالا، کلیدهای میانبر و حسگر اپتیکال از جمله ویژگی‌های مثبت این مجموعه هستند. بااین‌حال، مهم است توجه داشته باشید که این مجموعه مخصوص استفاده عمومی و روزمره است و قابلیت‌های پیشرفت کیبورد و موس Logitech Combo MK270 مجموعه‌ای بی‌سیم است که شامل کیبورد و موس است. ویژگی‌های اصلی این مجموعه عبارت‌اند از:

  • اتصال بی‌سیم: کیبورد و موس MK270 از فناوری اتصال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کنند. این اتصال بی‌سیم پایداری بالا و برد تا ۱۰ متر را فراهم می‌کند.
  • طراحی کامپکت: کیبورد MK270 دارای طراحی کوچک و جمع‌وجور است که صرفه‌جویی در فضای میز کار را ممکن می‌کند.
  • کلیدهای میانبر: کیبورد MK270 دارای کلیدهای میانبر برای دسترسی سریع‌تر به عملکردهای مختلف مانند کنترل صدا، مرور اینترنت و پخش و توقف موسیقی است.
  • عمر باتری بالا: با استفاده از باتری‌های قابل‌تعویض، کیبورد و موس MK270 عمر باتری بالایی دارند. بسته به استفاده، باتری‌ها می‌توانند تا چند ماه دوام بیاورند.
  • حسگر اپتیکال: موس MK270 دارای حسگر اپتیکال بادقت بالا است که به شما حرکت دقیق و صاف را فراهم می‌کند.
  • سازگاری: این مجموعه با سیستم‌عامل‌های رایج مانند Windows و macOS سازگار است. همچنین، کیبورد MK270 دارای نشانگر باتری است که به شما اطلاع می‌دهد که آیا باتری آن به پایان رسیده یا نه.

کیبورد و موس Logitech Combo MK270 به‌عنوان یک مجموعه بی‌سیم کارآمد و کاربردی شناخته می‌شوند. طراحی کامپکت، اتصال بی‌سیم پایدار، کلیدهای میانبر و حسگر اپتیکال از جمله ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را مناسب برای استفاده روزمره و محیط‌های مختلف می‌سازد.

محصولات مرتبط