Search
Close this search box.

مادربرد ایسوس PRIME H510M-K

انتخاب رنگ:
گیاهان با کیفیت برتر
کاشت خود آبیاری
ارسال رایگان محصولات

توضیحات تکمیلی

وزن 550 گرم
ابعاد 226 × 203 × 6 میلی‌متر
برند

ایسوس

فرم فاکتور

چیپست

H510

BIOS

FLASH ROM 128GB

پورت VGA

دارد

پورت HDMI

دارد

پورت DISPLAY

دارد

USB3

2عدد

USB2

4عدد

PS/2

KEYBOARD, MOUSE

اسلاتPCI

1عدد

جک 3.5 میلیمتری

3عدد

توضیحات محصول

معرفی مادربرد ایسوس PRIME H510M-K:

مادربرد ایسوس PRIME H510M-K یکی از محصولات شرکت ASUS در دسته‌ی مادربردهای سری PRIME است. این مادربرد برای پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Core نسل 11 و نسل 10 طراحی شده است و از چیپست Intel H510 استفاده می‌کند.

ASUS PRIME H510M-K دارای فرم فاکتور Micro-ATX است و برای استفاده در سیستم‌های کامپیوتری معمولی و ساخت سیستم‌های کاربری و گیمینگ مناسب است. این مادربرد امکانات و ویژگی‌هایی مانند فناوری USB 3.2 Gen 1، پورت‌های M.2، فناوری گیگابیت اترنت، صدای باکیفیت و تکنولوژی‌های حفاظتی برای استقرار سیستم را ارائه می‌دهد.

همچنین، ASUS PRIME H510M-K دارای فناوری ASUS OptiMem است که بهبود عملکرد حافظه را در اختیار قرار می‌دهد و از نظر طراحی و کیفیت ساخت نیز از استانداردهای بالای ASUS برخوردار است.

مادربرد ASUS PRIME H510M-K توسط ASUS برای ارائه‌ی یک‌پایه پایدار و قابل‌اعتماد برای سیستم‌های کامپیوتری روزمره طراحی شده است.

بهترین استفاده‌های مادربرد ایسوس PRIME H510M-K

مادربرد ASUS PRIME H510M-K برای استفاده در سیستم‌های کامپیوتری معمولی و ساخت سیستم‌های کاربری و گیمینگ مناسب است. این مادربرد به‌عنوان یک‌پایه پایدار و قابل‌اعتماد برای سیستم‌های روزمره طراحی شده است. در متن ذیل تعدادی از کاربردهایی که مادربرد ASUS PRIME H510M-K برای آنها مناسب است را بررسی خواهیم کرد:

  1. رایانه‌های رومیزی (Desktop): این مادربرد برای سیستم‌های رومیزی معمولی مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از این مادربرد، یک سیستم رومیزی کامل را بسازید و از آن برای کارهای روزانه، مرور وب، نمایش مدیا، و استفاده از برنامه‌های آفیس و سایر نیازهای عمومی استفاده کنید.
  2. ساخت سیستم‌های گیمینگ (Gaming): مادربرد ASUS PRIME H510M-K قابلیت ساخت سیستم‌های گیمینگ سطح متوسط را داراست. با اضافه‌کردن پردازنده و کارت گرافیک مناسب، می‌توانید یک سیستم گیمینگ قدرتمند بسازید و از تجربه‌ی بازی باکیفیت بالا لذت ببرید.
  3. کارهای مربوط به مولتی مدیا: با استفاده از این مادربرد، می‌توانید سیستمی را بسازید که برای پخش ویدئوها، ویرایش فیلم، صداگذاری، و سایر کارهای مربوط به مولتی مدیا مناسب باشد. این مادربرد قابلیت‌های صدا باکیفیت و پورت‌های جانبی متنوعی را برای اتصال دستگاه‌های مولتی مدیا ارائه می‌دهد.
  4. سیستم‌های کاربری عمومی: باتوجه‌به پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Core نسل 11 و نسل 10، مادربرد ASUS PRIME H510M-K مناسب استفاده در سیستم‌های کاربری عمومی مانند ادارات، مدارس، کافی‌نت‌ها و سیستم‌های کاربری خانگی است.

مهم است که باتوجه‌به نیازها و سازگاری قطعات، قبل از ساخت یا ارتقای سیستم، مطمئن شوید که تمام قطعات موردنیاز شما با هم سازگاری دارند.

می‌توانیم از این مادربرد ایسوس PRIME H510M-K برای اتصال دو مانیتور استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از مادربرد ایسوس PRIME H510M-K برای اتصال دو مانیتور استفاده کنید. این مادربرد دارای پورت‌های اتصال مناسب برای اتصال دو مانیتور است.

ASUS PRIME H510M-K دارای یک پورت HDMI و یک پورت D-Sub (VGA) است که به شما امکان اتصال دو مانیتور را می‌دهد. شما می‌توانید یکی از مانیتورها را به پورت HDMI و دیگری را به پورت D-Sub (VGA) وصل کنید. با این ترکیب، می‌توانید دو مانیتور را هم‌زمان استفاده کنید و صفحه‌های کاری را گسترش دهید یا محتوا را به‌صورت هم‌زمان روی دو مانیتور نمایش دهید.
به همین دلیل، اگر نیاز به اتصال دو مانیتور دارید، مادربرد ASUS PRIME H510M-K یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

مادربرد ایسوس PRIME H510M-K پشتیبانی از تکنولوژی Thunderbolt را نیز برخوردار است؟

متأسفانه، مادربرد ایسوس PRIME H510M-K از تکنولوژی Thunderbolt پشتیبانی نمی‌کند. تکنولوژی Thunderbolt اصلاحاتی برای پورت‌های USB-C است که قابلیت‌های مانند انتقال داده با سرعت بالا، اتصال دستگاه‌های پرسرعت و پشتیبانی از ویدئو باکیفیت بالا را فراهم می‌کند.

اگر به پشتیبانی از تکنولوژی Thunderbolt نیاز دارید، باید به مادربردهای دیگری که این تکنولوژی را پشتیبانی می‌کنند نگاه کنید. ASUS نیز مادربردهایی را تولید می‌کند که از تکنولوژی Thunderbolt پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید مادربردهای دیگری از ASUS را بررسی کنید که این قابلیت را دارا باشند، مانند مدل‌های سری ASUS ROG یا ASUS ProArt.

محصولات مرتبط